Luiize

Nodarbības veidi, cenas, grafiks

Aerobikas nodarbības

Taukus dedzinošs un sirds – asinsvadu sistēmu stiprinošs treniņš. Nodarbībās tiek izmantotas dažādas deju kustības un miksēti visdažādāko deju ritmi – čača, salsa, mamba, rumba un citas latīņamerikāņu dejas. Ķermeņa slaidāku līniju trenēšanai tiek izmantoti stepa soliņi, hanteles, lielās un mazās bumbas, nūjas. Nodarbības laikā savstarpēji mijas izturības, spēka un lokanības vingrinājumi. Nodarbības beigās ir stiepšanās vingrinājumi.

Kalanētika un Pilates

Mierīga nodarbība bez lēkāšanas un asām kustībām. Ieteicama visiem, neskatoties uz vecumu un fizisko formu. Kalanētika ir treniņš, kurā var samazināt lieko tauku slāni un veidot skaistu augumu bez muskuļu masas pieauguma. Pilates efektīvi nostiprina vēdera un muguras muskulatūru, tāpēc tas ir labākais treniņš sievietēm pēc dzemdībām un visiem, kam vēdera muskulatūra ir ļoti vāja.

Joga

Jogas vingrojumi veicina elpošanas, nervu, hormonālās, gremošanas, sirds – asinsvadu, reproduktīvo un visu pārējo ķermeņa sistēmu saskaņotu darbību, kas savukārt atjauno fizisko un garīgo līdzsvaru. Sporta centrā tiek vadīta Ajengāra stila hatha joga. Ieteicama visiem, neskatoties uz vecumu un fizisko formu.

Vingrošana topošajām māmiņām

Vingrošana grūtniecēm uzlabo topošās māmiņas pašsajūtu; veido labu stāju; pasargā no nepatīkamām sajūtām mugurā, vēderā, iegurnī, no kāju noguruma; stiprina muskulatūru; sagatavo dzemdībām - tiek apgūtas dzemdību pozas un elpošana. Nodarbībās apgūto iemaņu un vingrošanas rezultātā uzlabojas augļa apgāde ar skābekli, gan iznēsājot bērniņu, gan arī dzemdībās; saīsinās pēcdzemdību atjaunošanās perioda ilgums. Topošās māmiņas mācās hendlinga pamatus – kā jaundzimušo mazuli pareizi pārģērbt, celt, turēt, nēsāt , guldīt un vingrināt,

VFS

Nodarbības laikā tiks trenētas un attīstītas visas ķermeņa fiziskās spējas - ātrums, izturība, spēks, lokanība, koordinācija un līdzsvars, kā arī šo spēju saskaņota pielietošana veselības uzturēšanai. Treniņu procesā tiks pielietoti vingrojumi ar TRX (piekares sistēmas treniņš, kurā galvenais slodzes elements ir katra lietotāja ķermeņa svars, turoties ar rokām vai kājām pie speciāliem rokturiem. Vispārējā fiziskā sagatavotība tiek balstīta kā bāze jebkuram citam sporta veidam. Vispārējā fiziskā sagatavotība ir cilvēka organisma spēju kopums, kurš nodrošina labu fizisko, garīgo un emocionālo veselību.

Aerobikas nodarbības

Taukus dedzinošs un sirds – asinsvadu sistēmu stiprinošs treniņš. Nodarbībās tiek izmantotas dažādas deju kustības un miksēti visdažādāko deju ritmi – čača, salsa, mamba, rumba un citas latīņamerikāņu dejas. Ķermeņa slaidāku līniju trenēšanai tiek izmantoti stepa soliņi, hanteles, lielās un mazās bumbas, nūjas. Nodarbības laikā savstarpēji mijas izturības, spēka un lokanības vingrinājumi. Nodarbības beigās ir stiepšanās vingrinājumi.

Maksa par nodarbībām:

Maksa par 1 reizi uz jebkuru nodarbību 7.00 EUR

Abonements 4 reizēm derīgs uz jebkuru nodarbību (derīgs vienu mēnesi) 20.00 EUR

Abonements 8 reizēm derīgs uz jebkuru nodarbību (derīgs divus mēnešus) 30.00 EUR

Abonements uz 1 mēnesi derīgs uz jebkuru nodarbību 35.00 EUR

Jogas induviduāla nodarbība, maksa par vienu stundu 15.00 EUR

Nodarbību grafiks:

Kalanētika un Pilates: 17:20-18:20 (Pirmdiena, Trešdiena, Piektdiena)

Aerobika: 18:30-19:30 (Pirmdiena, Trešdiena)

Kontakti

Brīvības iela 190, Jēkabpils

Tālr. 29254503,